Jus Tigas Original HQ

 

 

 

Khas Untuk Mereka Yang Sakit Lutut Dan Sendi!

 

Sakit Lutut & Sendi Hilang Dengan Pantas!

 

 

Menggunakan teknologi ‘Nano Herba’

 

 

 

kesan seawal 7 hari!

 

 

 

Mempunyai lutut & sendi yang sihat tanpa sebarang kesan sampingan serta mudah diambil dalam bentuk minuman pastinya menjadi pilihan lelaki dan perempuan

 

 

 

Stabilkan Hormon Anda Sekarang Sebelum Terlambat!

 

 

Kalau anda lambat stabilkan hormon, kesakitan lutut anda boleh merebak pergi ke satu badan. Akibatnya anda boleh lumpuh dan terpaksa menderita.

Masa tu kita nak buat apa-apa pun sudah terlambat. Mungkin kita terpaksa terbaring di atas katil selama-lamanya.

Jadi minum Jus Tigas sekarang untuk stabilkan hormon dan hilangkan sakit lutut.

 

Apa Kata Pelanggan?

Jom lihat video dari pelanggan-pelanggan Jus Tigas!

 

 

Puan Saadiah dulu terpaksa guna kerusi roda akibat sakit lutut yang teruk.

 

Selepas gunakan Jus Tigas beliau sudah boleh berjalan kembali!

 

 

 

Tuan Ismail (72 tahun) selalu pergi ke masjid. Dulu sakit sangat bila berdiri.

Sekarang beliau sudah senang untuk solat dan turun naik tangga.

 

 

 

Pesara duduk rumah sahaja, sudah 6 bulan amalkan JUS

TIGAS.

Kini Alhamdulillah boleh lakukan aktiviti dirumah tanpa sakit lutut dan sendi lagi.

 

 

 

(Disclaimer: There is no guarantee of specific results and that the results can vary)

 

 

 

Soalan Lazim.

Ini antara soalan yang biasa ditanya.

 

 

1. BOLEH SAYA LIHAT KELULUSAN KKM?

Boleh! Anda boleh lihat lampiran gambar di bawah ini.

 

 

2. ADAKAH JUS TIGAS

HALAL DIMINUM?

Ya! Jus Tigas diberi pengiktirafan halal dari pihak JAKIM.

 

 

 

 

3. APA ISI KANDUNGAN

JUS TIGAS?

Ini adalah bahan-bahan

utama yang ada dalam Jus Tigas ini.

 

 

Jus Tigas diperbuat daripada 12 herba yang bermutu tinggi. Apabila dicampur dengan sukatan yang tepat. Mampu melegakan sakit lutut dan sendi

 

Teramat sesuai untuk orang Malaysia diformulasikan dari teknologi Nano Herba yang di iktiraf dunia

 

 

4. MACAM MANA CARA UNTUK GUNA JUS TIGAS?

Minum 1-2 sudu sehari dan amalkan sebelum makan.

 

 

5. SIAPA YANG DILARANG GUNAKAN JUS TIGAS?

Untuk Jus Tigas mereka yang ada sakit buah pinggang tidak boleh guna.

 

 

Ramai diluar sana yang berani menggunakan produk yang tidak diluluskan oleh pihak KKM, mula-mula pakai memang okey tapi bila kelamaan akan memberi kesan BURUK pada Kesihatan, waktu tu menangis dekat bucu katil pun tak ada guna dah, so kita jangan jadi macam tu tuan puan, JUS TIGAS ini Selamat untuk digunakan lelaki dan perempuan

 

 

 

 

Mendapat Pengiktirafan
Dari Luar Negara!

Jus Tigas merupakan satu-satunya produk kesihatan Malaysia yang memenangi ‘Tulip Award’ dari Universiti of Barcelona.

 

Ia menggunakan teknologi ‘Nano Herba’ yang merawat terus sakit sendi dan lutut. Sebab itu ramai pelanggan kami mendapat kesan seawal 7 hari!

 

 

Gambar Founder bersama Tan Sri Dr Zaharah Sulaiman (Bekas Timbalan Menteri Kesihatan) di Barcelona, Spain.

 

 

 

(There is no guarantee of specific results and that the results can vary)

 

 

 

Jus Tigas mendapat

kelulusan dari KKM.

Ianya 100% selamat kerana diperbuat sepenuhnya dari Herba.

 

 

 

 

Teknologi “Nano Herba” yang digunakan dalam Jus Tigas merawat terus punca sakit.

 

 

 

 

Produk Tigas diformulasi oleh pakar bioteknologi yang mempunyai

pengalaman lebih 25 tahun membuat produk.

 

 

 

 

Sudah berbelas ribu pelanggan menggunakan Jus Tigas. 95% daripada mereka amat berpuas hati.

 

 

Ambil tindakan sekarang! Kalau terlambat kita terpaksa bayar buat operation. Kosnya pula mencecah RM15,000!

 

Apabila kita minum Jus Tigas…

 

 

 

Hari 1 – 10:
Ia akan menstabilkan hormon dalam badan.

 

 

 

Hari 11 – 20:
Ia akan menambah pelincir dalam lutut.

 

 

 

Hari 21 – 30:
Ia akan menghilangkan sakit dalam lutut.

 

 

 

Sekarang anda ada 2 pilihan.

Anda boleh abaikan peluang ini dan teruskan kehidupan anda seperti sekarang, mengeluh kesakitan setiap kali sakit lutut datang menyerang.

 

Atau anda ambil keputusan untuk mencuba Jus Tigas sekarang.

 

Hilangkan sakit lutut supaya anda boleh buat kerja harian dan lebih mudah tidur dengan lebih lena kerana denyutan sakit lutut sudah semakin berkurang.

 

 

Ya! Saya Berminat Nak Cuba Jus Tigas. Bagaimana Caranya?

 

 

Saya sebelum ini sudah keluarkan hampir RM10,000 untuk rawatan di hospital. Kos ubat-ubatan juga hampir RM1,000 sebulan sebelum jumpa Jus Tigas.

Tetapi jangan risau anda tidak perlu keluarkan sebanyak itu pun. Harga sebenar Jus Tigas ini ialah RM160 sebotol.

Tetapi kalau anda buat pembelian sekarang, anda boleh dapat dengan harga RM100 sahaja! Ini penjimatan sebanyak RM60!

Dan kalau anda betul-betul SERIUS nak hilangkan sakit lutut, anda boleh ambil pakej 3 botol kami dengan harga RM220 sahaja!

 

Kos yang anda perlu laburkan ialah lebih kurang RM2.50 sehari! 90% pelanggan akan ambil pakej 3 botol ini kerana selain dari penjimatan besar.

 

Penggunaan berterusan selama 3 bulan adalah untuk kesan yang paling efektif.

 

 

 

Order Sekarang, Bayar Pada Posmen Masa Barang Anda Sampai Di Tangan Anda.

100% Selamat, Cepat dan Mudah!

 

 

Anda takut tak dapat barang bila buat tempahan? Takpe jangan risau. Anda order je sekarang dalam website ni dan bayar pada posmen bila barang anda sampai nanti.

 

  • Barang akan sampai dalam masa 2-5 hari bekerja bergantung pada lokasi penerima.
  • Caj RM10 dikenakan jika anda pilih Barang Sampai Baru Bayar (COD) untuk Semenanjung Malaysia sahaja.

  • Sila sediakan wang tunai yang mencukupi untuk dibayar pada posmen Ninjavan ketika barang sampai.
  • Anda akan menerima SMS daripada posmen Ninjavan sebelum mereka membuat penghantaran ke rumah anda.
  • Posmen akan menghubungi anda sebelum membuat penghantaran.

 

Percuma 6 :

+ Ebook : Tips Penjagaan Lutut & Sendi

+ 1 Bag Travel

+ 1 Sejadah

+ Knee Guard

+ 1 Thermos

+ Penghantaran Seluruh Malaysia

 

 

HARGA ASAL 3 BOTOL JUS TIGAS Berharga: RM480, Tapi Kini Hanya…

 

Image
+ RM10 (COD) BARANG SAMPAI BARU BAYAR

 

Ingat, promosi ini boleh ditamatkan pada bila-bila masa. Selepas ini, anda perlu bayar RM480 dan tiada diskaun akan diberikan.

 

 

 

 

Percuma 5 :

+ Ebook : Tips Penjagaan Lutut & Sendi

+ 1 Bag Travel

+ 1 Sejadah

+ Knee Guard

+ Penghantaran Seluruh Malaysia

 

 

HARGA ASAL 2 BOTOL JUS TIGAS Berharga: RM320, Tapi Kini Hanya…

 

Image
+ RM10 (COD) BARANG SAMPAI BARU BAYAR

 

Ingat, promosi ini boleh ditamatkan pada bila-bila masa. Selepas ini, anda perlu bayar RM320 dan tiada diskaun akan diberikan.

 

 

 

 

Percuma 5 :

+ Ebook : Tips Penjagaan Lutut & Sendi

+ 1 Botol Air

+ 1 Sejadah

+ Knee Guard

+ Penghantaran Seluruh Malaysia

 

 

HARGA ASAL 1 BOTOL JUS TIGAS Berharga: RM160, Tapi Kini Hanya…

 

Image

+ RM10 (COD) BARANG SAMPAI BARU BAYAR

 

Ingat, promosi ini boleh ditamatkan pada bila-bila masa. Selepas ini, anda perlu bayar RM160 dan tiada diskaun akan diberikan.

 

 

 

 

Jom dapatkan SEKARANG harga 45% Diskaun, klik button ‘Beli Sekarang’ di bawah untuk tempahan!

 

 

Ingat, promosi ini boleh ditamatkan pada bila-bila masa.

Selepas ini, anda perlu bayar RM160 dan tiada diskaun akan diberikan.

 

 

 

 

Tahniah dan terima kasih!. Kami berbesar hati dan berbangga dengan tindakan bijak anda atas kepercayaan kepada produk kami untuk selesaikan masalah anda di atas

 

 

STOK ADALAH TERHAD, TERTAKLUK TERMA & SYARAT!

 

 

Pakej 3 Botol Jus Tigas

 

Percuma 6 :

+ Ebook : Tips Penjagaan Lutut & Sendi

+ 1 Bag Travel

+ 1 Sejadah

+ Knee Guard

+ 1 Thermos

+ Penghantaran Seluruh Malaysia

 

 

HARGA ASAL 3 BOTOL JUS TIGAS Berharga: RM480, Tapi Kini Hanya…

 

Image

Ingat, promosi ini boleh ditamatkan pada bila-bila masa. Selepas ini, anda perlu bayar RM480 dan tiada diskaun akan diberikan.

 

 

 

 

Pakej 2 Botol Jus Tigas

Percuma 5 :

+ Ebook : Tips Penjagaan Lutut & Sendi

+ 1 Bag Travel

+ 1 Sejadah

+ Knee Guard

+ Penghantaran Seluruh Malaysia

 

 

HARGA ASAL 2 BOTOL JUS TIGAS Berharga: RM320, Tapi Kini Hanya…

 

Image

Ingat, promosi ini boleh ditamatkan pada bila-bila masa. Selepas ini, anda perlu bayar RM320 dan tiada diskaun akan diberikan.

 

 

 

 

Pakej 1 Botol Jus Tigas

Percuma 5 :

+ Ebook : Tips Penjagaan Lutut & Sendi

+ 1 Botol Air

+ 1 Sejadah

+ Knee Guard

+ Penghantaran Seluruh Malaysia

 

 

HARGA ASAL 1 BOTOL JUS TIGAS Berharga: RM160, Tapi Kini Hanya…

 

Image

 

Ingat, promosi ini boleh ditamatkan pada bila-bila masa. Selepas ini, anda perlu bayar RM160 dan tiada diskaun akan diberikan.

 

 

 

 

Jom lihat gambar testimoni dari pelanggan-pelanggan Jus Tigas!

 

(There is no guarantee of specific results and that the results can vary)

 

 

 

(There is no guarantee of specific results and that the results can vary)

 

 

 

(There is no guarantee of specific results and that the results can vary)

 

 

 

(There is no guarantee of specific results and that the results can vary)

 

 

 

DAPATKAN JUS TIGAS ORIGINAL HQ SEKARANG !!

 

 

 

Boleh juga kalau nak bank in manual menggunakan CDM mana-mana bank

 

 

 

Klik terus untuk whatsapp & order secara manual ya 🙂

 

 

 

(Pos PERCUMA Ke Seluruh Semenanjung Malaysia)

 

 

 

 

Nama : Mohd Asyrin Bin Adnan

No Handphone : +60147118604

Jus Tigas Original HQ Trusted Seller